16 czerwca 2023 r. w Paryżu we Francji odbyła się konferencja Hisense Hi-Therma Series Heat Pump Launch Conference. Do udziału w konferencji zaproszono łącznie 29 firm. To pierwszy raz, kiedy Hisense HVAC organizuje wydarzenie związane z wprowadzeniem nowego produktu powietrznych pomp ciepła na rynek europejski. Co pokazuje, że zarówno Hisense Group, jak i Hisense HVAC wysoko oceniają europejski rynek pomp ciepła, a także zaangażowanie Hisense w rozwój działalności związanej z pompami ciepła.
Hisense HVAC aktywnie bada europejski rynek pomp ciepła
Hisense zawsze pokazywał światu naszą podstawową istotę: zaawansowaną technologię, innowacyjne pomysły i dążenie do doskonałego doświadczenia użytkownika. Dzięki wspólnej wartości „koncentracji na kliencie”, Hisense staje się zaufaną marką. Korzystając z globalnego zasięgu Grupy Hisense, Hisense HVAC aktywnie eksploruje europejski rynek pomp ciepła z produktami pomp ciepła serii Hi-Therma, oferując klientom energooszczędne i kompleksowe rozwiązania grzewcze. To strategiczne posunięcie przyczyni się również do rozwoju działalności zagranicznej.
Li Youbo, wiceprezes Hisense HVAC i dyrektor generalny GBU, stwierdził, że w minionym roku 2022 działalność Hisense HVAC w zakresie pomp ciepła osiągnęła dwucyfrowy wzrost, wykorzystując przewagę rozwoju biznesu pomp ciepła w UE. Hisense HVAC ma obecnie profesjonalny zespół badawczo-rozwojowy, technologiczny i sprzedażowy zajmujący się promowaniem rozwoju branży pomp ciepła. Pan Li podkreślił: „Będziemy przestrzegać filozofii biznesowej uczciwości, przede wszystkim klienta i dążyć do tworzenia wartości dla klientów, dostarczania dobrych produktów i usług dla użytkowników oraz wnoszenia wkładu w całe społeczeństwo!”
Wprowadzenie na rynek pomp ciepła do transformacji systemu energetycznego
Hisense jest zaangażowany w dostarczanie klientom kompleksowej gamy rozwiązań HVAC na całym świecie. Pan Song Zhenxing, dyrektor generalny Działu Rozwoju Produktów, ogłosił na konferencji skład produktów, stylowy wygląd, wyjątkowe funkcje i projekty referencyjne serii Hi-Therma.
Hi-Therma oferuje najlepsze i najbardziej wydajne rozwiązanie do ogrzewania domu i dostarczania ciepłej wody, ucieleśniając DNA marki Hisense „ciepło i technologia”. Posiada najwyższej klasy klasyfikację energetyczną A+++ w warunkach niskotemperaturowych i A++ w warunkach średniotemperaturowych, zapewniając oszczędność kosztów energii i pozytywny wpływ na środowisko.
Podczas konferencji Keisho Ka, prezes JARN Magazine, wiodącego magazynu poświęconego globalnej branży HVAC&R, wyraził swoją przyjemność z udziału w konferencji i uznanie dla produktów Hisense HVAC za pośrednictwem wiadomości wideo. Podkreślił, że pompy ciepła są kluczową technologią dla transformacji systemu energetycznego i rozwoju dekarbonizacji. Pompy ciepła ATW firmy Hisense HVAC mają obiecującą przyszłość na rynku europejskim. Keisho Ka wyraził również swój zaszczyt bycia świadkiem sukcesu Hisense HVAC i wiarę w przyszłą współpracę i wspólny rozwój z firmą.
Pan Dong Xiaoshan, dyrektor generalny działu ogrzewania, skupił się na sile marki i działalności marki, przedstawiając kompleksowy przegląd globalnej obecności Hisense HVAC, a także zintegrowaną strategię i wizję działu HVAC.
W ostatnich latach Hisense poczyniło znaczne wysiłki w celu rozwoju własnych marek i przekształciło się w globalne przedsiębiorstwo zajmujące się sprzętem AGD i elektroniką użytkową. W 2022 r. Hisense HVAC osiągnął znaczny wzrost zarówno w zakresie międzynarodowych przychodów marki, jak i międzynarodowych przychodów ze sprzedaży. Sukces wynika z przestrzegania światowej klasy standardów w zakresie badań i rozwoju produktów, zaopatrzenia w części, produkcji i rygorystycznej certyfikacji jakości oraz testowania produktów. Co więcej, inteligentne produkty Hisense HVAC umożliwiają sterowanie w chmurze, zdalne sterowanie, scentralizowane sterowanie i inteligentne sterowanie, upraszczając i poprawiając jakość klimatyzacji. Zapewnia to klientom komfortowe rozwiązania klimatyzacyjne i wspaniałe wrażenia.
Pan Dong Xiaoshan stwierdził: „Przez cały cykl sprzedaży, marketing, logistykę, szkolenia, technologię, obsługę posprzedażną i wsparcie, Hisense HVAC jest zawsze z Tobą”. W obliczu obiecującego europejskiego rynku pomp ciepła, Hisense HVAC jest w pełni przygotowany na przyszłe wymagania rynku, ustanawiając solidną strategię marketingową i system usług oraz dążąc do zapewnienia profesjonalnych i zdrowych rozwiązań w zakresie systemów powietrznych z wysokiej jakości produktami i usługami dla klientów na całym świecie. Z optymizmem i pewnością siebie Hisense HVAC zmierzy się z każdym wyzwaniem i będzie współpracować z każdym partnerem, aby osiągnąć wspólny sukces.
Razem idźmy naprzód i stwórzmy nową przyszłość!